Wednesday, February 13, 2008

.::jOdOh pErtEmUAn::.

bestnyer bl bace comment kengkawan kat fs..ader yg da nk kawin..ade yg da pregnant..mcm blumbe2 plak diorg nih...sonok lak dgr story diorg..bl la ms aku lak yea??hehehehe..kekdg rase cm nk kawin awl jer tp calon pon blom ader lagik..gagagaga...d mane harus aku mcarik yea?...erm...tp kekdg rase nk kawin lmbt..4,5,6 taun lagik ker..tp time tu da tue..hahahaha...im still searching 4 some1 yg leh mnambat ati aku..some1 yg leh trime aku n famili aku seadanya..some1 yg aku leh trime dia n famili dia seadanya..bl la tu ek aku akn jmpe dia??still in question!!


aritu (9 feb 08) alang drisik oleh famili bf dia..sonok!!mmg aku tmpang gmbira ngn die...tahniah lang..tak sbr nk tggu ko n abg jai d1kn...taun ni insyaallah 2 org dlm famili aku akn d1kn, alang n bayie...alhmdulillah ya allah..bl lak ms tuk aku drisik?siapa?ermm...


alang da lepas, skang ni turn aku lak tuk jwb soalan bkaitan ngn bf, tunang, kawin...haha serabut pale aku..skang ni kalu ade je yg buke cite psl kawin, msti aku kene soal..


"ko da ade pakwe lom ya??"
"alang ko da sudah"
"ko bl lagik ya??"


aku pon akn jwb:


"mane ade lagik la"
"tggu la lagi 3,4,5 taun ker!!"


adehhh....kalu da dtetapkn jodoh tu dtg naik kpl terbang(smpai awl), awl la mjlis akan diadakn....kalu jodohnyer dtg jln kaki(lambat), lambatla jwbnyer..hehehe..papepon aku serahkn kt tuhan jer..Dia yg Maha Mengetahui...smoga yg tbaik tuk aku..amin!!!bkn aku tak cari, tp aku tak jumpe lagik jer ape yg aku carik..hehe..



p/s: ya Allah, smoga aku djodohkan dgn sorg laki yg soleh, penyayang, bkepimpinan dan bpendidikan..agr dia bleh didik aku..agr dia leh bahgiakn aku...smoga dia bleh trime aku dan famili aku seadanya dan aku juga begitu...smoga cinta kami kerana Mu ya Allah...smoga impian aku kan jd knyataan..ssungguhnya Kau lah tuhan yg mengaturkn segala di langit n dbumi..aminnnn... :)

2 cOmmEnt:

zira said...

pakwe aku dtg naik klia express..kenhkehkeh..

Anonymous said...

korunk neh merepek je...
cm2 jodoh aku cm kura2...
huhu...
smoga korunk jmpe org yg beriman n baek kat korunk n femly...
Amin!