Thursday, September 25, 2008

.::dUIt rAyE::.

aku rase tahun ni la aku byk bebelanja tuk raye...mcm2 mende aku kene bli..kene sponsor..duit raye pon aku da tukar awl2 thun ni..sparuh kat akak opis ni, sparuh lagik kat kwn aku..cmpur tmbh sume, hmpir suku gaji aku hilang tuk duit raye nih.. :p sape nk duit raye??!hehehe...

tahun ni yg sedeynyer..aku kompom tak dpt duit raye dr sesape..uwaaaa... :'( ada sesape nk bg sy duit raye tak?huhuhu



p/s: smlm blik keje dlm ujan...

4 cOmmEnt:

Janggeltrekker said...

sELaMat HarI RaYa AidiL FitRi..
Min Maaf jika ada terkasar bahasa dan tersinggung.. Semoga Hari Raya Tahun ini lebih bermakna...

Ikhlas from:

JanGGeL

Wawa_Nadwa said...

Mak teh!!
nk wet aye. nk wet aye!

haha!
tak tau nape time mntk duit raye jd pelat plak.
=)

.::kAziRa::. said...

aku nak duet raye kaler hijau kebiru-biruan tu 15 keping, bleh?

Farazila said...

wahhhh
nk gak wet raya kaler merah tue....

jgn lpe bg k...

owh...juz gy laman web who on top..
then bt acc link kan dgn blog...foc..