Thursday, March 12, 2009

.::nasib baik tak rentung::.

kalu la nasib kurang baik aritu, aku n zira ni rentung aku agak...

c zira ni yo yo o je nk minum air rebusan teh hijau yg kelat n pahit ya amat tu..tak nak letak air je tp nk rebus uncang tu..terserah la kat ko bam nk bt ape je..

da dijerangnya uncang tu kat atas dapur..sakan plak borak ngn aku n gelak smpai tak ingat dunia..tetiba lak aku niat nk kuar dr bilik agak-agak 45 minit selepas berada di dapur td..bukak je pintu bilik da bau hangit tuh..

menjerit sambil ketawa berdekah-dekah la aku ni kat si zira..air rebusannye da kering..periuk pon jd itam legam..nasib baik je tak terbakar..kalu tak da jd arwah da kami berdua nih..wahhh takmo la mati dlm keadaan tragis cmni..shian famili aku nnt...huhu

amaran keras: lenkali masak dok kat dapur..jgn masak pehtu p huha huha kat dlm bilik yea..

6 cOmmEnt:

vidadarisakura said...

astaga?

apakah?
hee

Farazila said...

huhuhu..ni le akibat nye..
len kali klu x nk hanguis rebus juga dlm bilik sambil tu boleh borak2...
hehehe

[ Ewan The Lagend ] said...

hak3...
betui3...
sbb tu ade pantang perempuan jgn menyanyi masa masak...
takut macam ni la jadinyer...
:P

*p/s: lepas ni nak oder kentang goreng bercili + air teh hijau pahit la...
satu set yg seimbang nie...

.::c!kzUrA::. said...

vidadarisakura:

hehehe..tu le keje kwn aku..

.::c!kzUrA::. said...

farazila:

huhu mane ade dapur kat dlm bilik lilo oi..kene renovate dlu le bilik tu npk gayanya.. :p

.::c!kzUrA::. said...

ewan the lagend:

ala slalu je kitorg nyanyi2 kat dpur smbil masak.. :p

*hah, order la..tp tahun bl br dpt tu tak tau la ek..tunggu je le..