Monday, July 28, 2008

.::bIrthdAy wIshEs::.

26th july..i've got soo much wishes for my birthday..hehe i've got a phone call, sms, comment on friendster, myspace n also from this blog..really appreciate it..thanks guy!! :D

wishes:

emakku sayang: slmt hari lahir teh..mg pjg umo, murah rezki..nk adiah apo ni?hehe (phone call on 25th july, nite)

abah: selamat hari lahir abh ucapkan..hadiahnya sekalong doa restu moga hidupmu diberkati Allah..panjang umur, murah rezki dan jadi anak yg baik...(26.07.08 @ 0719)

ajip, ank buah kesygn gue!!: slmt ari lahir makteh..mg pjg umo, mrh rezki..makteh betul ke nk adiah?nnt adik letakkan dlm bilik makteh tau.. (phone call on 25th july, nite)

my luvly sis, alang: teh, slmt hr lahir..smga pnjg umur dan dmurahkn rezeki..moga kbhgiaan n kejayaan sentiasa bsama..thanx 4 always b by my side..luv u my little sister...take k..gd nite.. (26.07.08 @ 0001)

angah: a'kum..maaf ateh lmbt wish..happy birthday..smg pjg umur, mrh rezki..berjaya dlm khidupan dan hepi bsama famili..take care.. (26.07.08 @ 0637)

acik: slamat hari jadi..smge pnjg umo mrh rezki..sori lmbt wish, br je topup..haha (26.07.08 @1507)

my little bro, dikmai: salam..appy befday ateh...mga pnjang umur ngn murah rezki..hope appy2 slalu..ngn mntak2 cpatla dpt clon suami, xsbar nk dpt abg ipar..kuang3..bru la sronok..hehe..take care..good nite..chayunk ateh!! (26.07.86 @ 0016)

kak iza n abg wan: slmt hari lahir dr akak n abg wan..xblik ke?abg bw blik durian.. (26.07.86 @ 0845)

my best fren, angh iwan: slmt ulng tahun kelahiran ke 22..smoga pnjg umur mrh rezki n cpt brtemu jdoh yg sesuai.. :) (25.07.08 @ 2341)

breep2: salam...hello gurl..hepi besday..da tua da hang na..smg jmp jodoh yg dpt jg hang smpai tua..jgn lupe jmpt tau..take care dear... (26.07.08 @ 0003)

riez: selamat ulang tahun kelahiran yg ke 22..smg pnjg umur n murah rezeki..awk ttp dhati sy..rndu awk (26.07.08 @0318)

hana: hey-p besday..smoga pnjag rmbt (',') n pnjg umur, dmrhkan rezki hndaknyer..bt zura (26.07.86 @ 1120)

wawa: happy birthday to you - 22!! smoga kamu dpjgkan umo, mrh rezki n cpt kwen..amin :)

ijan: asskum..hye zu, actually along lupe burfday zu, so along wish skang. tkut tlupa atau tlepas..happy birthday ke 22..smoga pjg umo, mrh rezki.. (on 18.07.08)

bank islam: bank islam wishes you a happy birthday on 26.07.08.. (26.07.86 @ 0730)

wah, bank islam pon wish gak ke?hehe..byk lagik wish tp takkan la sume nk letak dlm ni rite?so letak yg tpilih jer..huhu..

tq..tq..tq for all ur best n sweet wishes...smg doa kalian tu dmakbulkn..amin3!wahh byk gak yg doakn psl jodoh nih..huhu..amboi korg ni..mcm2 lor... :p

my birthday wish:

*hopefully aku bleh jd hambaNya yg solehah..
*hopefully aku dpanjangkn umo agr aku bleh capai impian2 aku..
*hopefully aku dimurahkan rezki n dilimpahi rahmat agr hidup aku lebih sng n tratur..
*hopefully aku bleh jd anak, akak, adik, aunty, kwn n pkerja yg baik agr aku bleh kenang, hrgai n bbakti pd korg sume..
*hopefully aku jmpa calon suami aku..hehe
*hopefully aku temui kebahgiaan, kjayaan, ksenangan yg aku impikan..
*HOPEFULLY ALL MY DREAMS WILL COME TRUE!!AMIN YA RABBAL ALAMIN...

2 cOmmEnt:

Farazila said...

ermm..mne besday wish dari ur hubby..
xde pown...
kekekekke...

.::c!kzUrA::. said...

aiyoyo..wishnyer takde sbb hubbynyer pon takde laie la ciklilo oi..

kang i suruh u carikan sorg tuk i kang br tau!hehe