Friday, July 18, 2008

.::nO tItlE!!::.

mcm2 benda dijalankan kat utm dlm minggu ni..ada staf yg bz gler, sibuk nak nguruskan mcm2 bnda..almaklumla new student da stat kuliah..so sume staf stat ler bz..cmtu ler khidupan.. :)

aritu ada kempen pencegahan jenayah dan persekitaran selamat 2008 kat utm..aktiviti die leh la kate memuaskan...

ni demontrasi ape ntah...hehe lupe lak..yg paling best n klaka time diorg wat demontrasi pasal peragut.. lol ;p


kat bawah ni aktiviti aku smlm...aku kene btugas utk pndaftaran pelajar baru 2nd intake..tak ramai spt yg djangka..huhu



smlm aku npk ada sorg makcik ni, tua sgt kalu kite tgk dia..dia dtg sbb nk anto anak dia mdaftar..tetiba lak tapak kasut dia tu tcabut..so sorg staf dr HEP ni bw dia p kat koop..dia pon bli la slipar jepun..aku tak tau nape..tsentuh lak ati aku..sedih sgt tgk dia..aku n cikwawa bgenang air mata... :'(

ni plak aktiviti aku ngn cikjira mlm td..huhu memasing da bosan so tetiba lak timbul idea..main make-up2 ni..hehe ni la hasilnye kat mata aku..sentuhan kecundang dr cikjira...seram jerk! lol

-THE END-

4 cOmmEnt:

Wawa_Nadwa said...

ekkekeke!
korng ni membazir make up ajoo.
zura try pkai gitu kt opis.
tokozut en nasir.
ahaks!!~

huuu..
sobsobsob.~~
klu terkenang kan macik smlm waduh x tahan beb.
sedey. (~_~)

.::c!kzUrA::. said...

huhu...kalu la aku pkai cenggitu p ofis..ondaway nk g keje tu msti sume mate ttumpu kat haku!ahak.. ;p
ish aku sendirik takut tgk solek cmtu..org lain msti lagik takut..

~bEeP~ said...

xsangka cik jira kte pandai makeup ye...
suka lak tgk...
2 cik jura,nnt jgn lupa ari raya,kenduri kawin ke,ley pngl cik jira jd mak andam..
wakkakakaka

.::c!kzUrA::. said...

haha..kalu la dia yg jadik mak andam..
maunnyer sume tkejut beruk tgk muke i nnt...
'tlalu cntik' stlh dimake over oleh cikjira..
wahhhaha..hancussssssss!!