Tuesday, November 18, 2008

.::7 wOndErs in the wOrld::.

me, again dtagged oleh kaknad.. kak, bg diskaun skit tak leh ke?ekeke... 7 wonders in the world katenye.. so layan je.. zzzzzaaaaaaaasssss.... lol

7 Fakta tentang saya:

**Ank pompuan bongsu yg plg tinggi..smpai sume kate aku lah akak kpd kakak2ku..cisss**
**Sgt2 suke pd vege+mknn bkuah+pedas..ahh tetibe tbayang tomyam :D**
**Akan nangis smpai mate bengkak kalu sy suh mak mkn tp dia takmo mkn..hehe..pehtu kompom dia mkn ngn sy!**
**Sy giler bayang bl npk BMW 5 series..jatuh cinte sehhh..kalo la dpt 1..keh keh**
**Sgt suke brangan p overC ngn org2 tsyg..hahahaha..mankuk btl!!**
**Bl sy rapat dgn org 2, sy akn jeles kalu die rapat ngn org lain!xkira bf o gf..oh apekah pnyakit ini?erm**
**Sy takkan ptg rambut tnpe keizinan mak sy..**

7 perkara menakutkan saya di dunia:

**Kehilangan org tsayang**
**Bl mak sakit**
**Tengok cerita hantu**
**Dok kt tmpt gelap n sempit**
**Bl slh faham ngn alang..slalunye psl bnde kecik je**
**Bl zira naik angin n mule diamkn diri..takut ke aku bam?**
**Kehilangan kwn2..**

7 lagu buat masa skrg:

**Sesungguhnya - Ungu**
**Terima Kasih Cinta - Afgan**
**You Were Meant For Me - Bellefire**
**Fikirlah - Aizat**
**Im Yours - Jason Mraz**
**Ayat-Ayat Cinta - Rossa**
**Better In Time - Leona Lewis**
**Because You Loved Me - Celine Dion**

7 perkara selalu sebut:

**Hadoi ai**
**Aiya**
**Eleh**
**Erm erm**
**Kelakarnyeeee...(khas time zira wat lawak tak jd jer)haha**
**Sekeh/trajang kang..dlm nada manje..(utk org2 ttentu je) eii geli aku! :D**
**Hampeh**

7 perkara yang amat bernilai:

**Diri Sendiri**
**Agama**
**Keluarga**
**Kehidupan**
**My Sony Ericsson k800i Cybershot**
**Barang2 Peribadi**
**Friends**

7 pertama kali dalam hidup saya:

**Pertama Kali melihat dunia pada 26 Julai 1986..owhh cmni rupenye dunie.. :p**
**Pertama Kali rase nikmat konvo pada 19 April 2007**
**Pertama Kali bcinte time umo 15 tahun..mmg cm monyet!2 bln je..aku snyp diam mbisu..**
**Pertama Kali dpt gaji lps aku spm dl..jg ajip kecik2..**
**Pertama Kali bawak kete kat highway pd tahun 2007..wahh, leh bw lelaju!!sonok eh..gile gayat!!**
**Pertama Kali rase smthing yg romantik, time aku trime coklat n dlm die ade cincin!last sem in poly**
**Pertama Kali rase bbetul kiciwa time last sem in poly..from dat day, couple r not allowed in my heart :( **

7 org bertuah menjawab tag ni:

**CikZira**
**Yanie Putrajaya**
**JanggelTrekking2**
**Enchek Camera**
**Cahaya Anis**
**John Doe**
**Deennasour**

p/s: kalu rajin korg btla..kalu mls..sukati korg la...tiada paksaan dlm mbuat tag.. :)

6 cOmmEnt:

كازيرا said...

oo..ble aku diam ia akan menjadi seram sejuk...
macam muke singa nak makan manusia sambil berkata "takmo rusa, nak daging manusia gak"...ahahahhakahk..<----tersedak..

p/s : aku pon kene gak!!

.::c!kzUrA::. said...

kazira:

wah..ni btl2 aku kene takut time ko diam..keh keh..

p/s: yea..anda tkene gak!kah kah

said...

uish...
nama kak yanie ada kat sini..

kejap2 lagi kak yanie siapkan tag nih ok dik zura...

lama akak tak singah kat sini...

windu kat kamoo...

.::c!kzUrA::. said...

yanie putrajaya:

hi kak..windu kamoo jugak!eheh..

haa sile la siapkan tag ni kalu sudi..mmg takde paksaan..sj suke2 jer.. :)

Cahaya Anis said...

aik baru akak perasan..ni cahaya anis ni..akak ke yg kena tag?? huhuhu

.::c!kzUrA::. said...

cahaya teman setia:

haah, akak ler tu..bt jgn tak bt..hehe