Friday, November 14, 2008

.::kejam sehhh::.

arini da bape ratus kali pc aku ni wat hal.. rase maun rebus je ini pc.. pehtu bg beruang mkn.. msti beruang tu ludahkan blik.. hahaha... sukati mak ayah die je dia nk restart.. slmt la arini aku kurg ade keje.. kalu la aku tgh bz tetibe dia wat hal, mmg mnguji kesabaran n keimanan aku sunggoh!

dlm dok kboringan, aku godek2 r email dr member2.. dpt 1 email dr mira.. jmpe gambo ni..


mmg kejam.. ade gak ke manusia yg supe gini kat m'sia nih? cian lak aku tgk budak tu... ntah bnafas ntah idak tu..

p/s: sayangilah kuarge anda!!

10 cOmmEnt:

Ren said...

MMMMMMMMaaaaaaaaaaaakkkkkkaiiiiiii...apeke heeeer nyer tu?????
memang sadis kalo dapat mak bapak camtuh.

John Doe said...

kalau gua ada d tempat kejadian lu jgn tanya apa gua nak buat.

Wanpetunjuk said...

salam...arghhhh.....malu sehhhhh...ingat ke Zue masih study...maaf sgt....tak perasan yang Zue dah kerja...hehehehe...maaf ek...

Happy Weekend Zue!!!!!!!!

Gambar tuh....Cissss....tak berhati perut sungguh...ade gak manusia mcm tuh!!!

.::c!kzUrA::. said...

janggeltrekker:

zura pon tak tau ler pe ke he nye tu..mankuk btl!!ada gk manusia supe gini..mmg tak layak jg bapak lgsung!!

.::c!kzUrA::. said...

john doe:

erm..zura pon tak tau ler nk ckp pe...

lu sekeh je ler pale org tue tu...hiks!br die tau nikmat sekehan lu!!

.::c!kzUrA::. said...

wanhidayat:

hehe..takpe abg Idi..small matter je tu...jgn memalu ah.. :p

haah, mmg takde hati perut lgsung org cmtu ler..cian budak tu..

happy weekend abg Idi!! (*_*)

Suka Bebel said...

salam...
orang malaysia ni memang terlebih kreatif kadang2.hehe

Darab Dua said...

huduh sungguh peel abah budak tuh.
kan tak pasal2 anak dia jadi auto arwah!

.::c!kzUrA::. said...

suka bebel:

salam..tula..zura tak paham btul la..kreatif pd tmpt yg salah..ape la nk jd!hurm..

.::c!kzUrA::. said...

darabdua:

huduh mmg huduh..tak tau nk ckp huduh cmne..

bl da auto arwah nnt, br r die nyesal gak eh..