Wednesday, April 29, 2009

.::di tag oleh snowwhite zone::.

1) Berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
Berat : 51kg Tinggi : 166.+cm

2) Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
55kg. time ni lepas abis spm. dok umah keje mkn je. =p

3) Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
makanan sampingan??tak ado..

4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ?Usia anda pada ketika itu?
time aku baru lahir. 3kg lebih. buleh diambil kire tak?hahaha

5) Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda..
sepanjang idup ni, tak penah lagik. tp nnt mane la tau berat aku cecah 60kg, kompom aku sertai!!

6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?
diet?tak do makno eh. sume aku bedal. rugi woo diet2 nih..

7) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
berat aku tak penah naik mendadak. dia sopan je btambah. hehe tp kalu mkn..tido..mkn..tido..kompom berat naik mendadak..

8) Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
takde target la. da kering cmni nk kurus apenye lagik??syukur dgn ape yg Tuhan da bagi ni.. alhamdulillah..

10) sila upload ok?
upload?hehe..maleh la.. sejak 2 3 menjak ni, aku malas nk upload gmbo.. lgpun, pendrive tak bw la..im sooriiii... :p

aku nk tag sape yea?erm my big buddy..CIKZIRA!!sile la buat sbb andakan suka diet..kekeke

4 cOmmEnt:

padelkopak said...

perempuan sering dikaitkan dengan diet.aku tak faham.aku juga memang tak mengerti.kenapakah tak kaitkan saja diet dengan lelaki?kah kah kah juga...

Snowwhite Zone said...

tingginyer kamu zura....

.::c!kzUrA::. said...

padelkopak:

huhu..zura pon tak paham!
kekekeke...

.::c!kzUrA::. said...

snowwhite zone:

tinggi ke?hehe
tinggi la jugak.. :D