Saturday, December 13, 2008

.::CUTI2 M'SIA - ada ape dgn terengganu::.

ade ape ngn ganu kite ni?mcm2 ada!!!atok astro ckp..ekeke

(29 nov 08) ni 2nd time aku jejakkan kaki kat tganu..1st time dl ms darjah enam..sonok weh time dedulu..erm kali ni pg ngn org2 opis..syiok gak..sbb kali ni pg gune duit sendiri..hehe..tp pelik gak haku, aku kurang berbelanja..myb sbb spanjang ari ujan je kat cni..mood aku pon terbang melayang la..save duit aku!!gagaga..

time kat pasar payang..aku keje dok bli kopok jer..sume tu aku nk bw blik kg..pehtu rayau2 jap, jmpe lak keychain..teringat pesan alang, suh bli ole2..bli la skit...

ujan turun tak benti2. redah je la. memasing ngn sweater n selendangnye. sejuk sehhh. paling tidak pon, leh cover kepala.

letih sesgt rayau dlm pasar ni. tp juz grab 2, 3 bungkus kropok je. org kate kropok kat cni much better dr kelantan. aku tak tau plak. so sesah je la.

time ni tmpang bteduh sat sementara nk tggu bus dtg. ntah motor sape aku tak tau. tp aku suke tgk. besa dohhh. hehe aku kan suke tgk moto bebesor ni melainkan moto harley davidson tu. ntah nape moto tu aku tgk burok bebeno! jgn marah haa sape yg gune moto tu. ekeke. ampun! sempat gak la aku bgmbo. hiks! nasib baik tak naik jer. :p

lmbtnye lah pulak driver bus nih. nk patah da kaki ni nunggu. perut pon da lapo nih. sulas benda pon tak masuk lagi. ish......

**lupe utk dipos**

2 cOmmEnt:

deennasour said...

erm pos satu ek keychain terengganu nanti. airport dia sungguh cantek eh

.::c!kzUrA::. said...

deennasour:

airport?zura tak penah lak p airport dia..hehe..nnt ikut deen je la.. :p

keychain?nk ke?bulehhh...bak sini alamat eh..ade lg ni balance..hahaha