Wednesday, December 10, 2008

.::gOtOng-rOyOng::.

kenduri kawen abg aku smakin hampir..masing2 sibuk ngn tugas2 yg tlah diserahkn oleh bapak n mak aku..sume ade tugas memasing..mmg tak dpt nk elak dah..

ni sesi tebang or cantas la pokok memane yg patut supaye tak npk semaknye tu..umah kg, biase la ngn pokok2 skeliling umah tu kan..

anak2 buah aku ngn spupu yg kecik2 ni skadar menyemak je..bkn nk tolong pon..amacam luas tak?huhu...syoknye blik kg!!

c acik yg cukup rajin n suke dgn pujian..hahaha kembang r tu..tp mmg berbaloi kalu korg puji die..mmg dia tersangantlah rajin..arah je la dia, msti dia bt tnpa byk soal..sbb tu aku syg dia lebih skit..ekeke..

cuti aritu memcm yg kene bt..bt tmpt utk org nk basuh pinggan nnt..mesin rumput kliling umah, tmpt nk parking, tepi jln..tiap2 mggu aku blik, msti diorg dok keje mesin rumput..huh tak paham btl..tp mmg r kot..rumput tu cpt sgt tumbuh eh..

bunge utk diletakkan kat ats meja mkn nnt..design by me n alang..huhu..cantik tak?cantik tak? lol mcm kenal je ayat tu...gagaga :p

nota tepi: arini ari rabu..aku br je balik kl mlm smlm..jmaat ni aku blik lg!!!huhuhu

2 cOmmEnt:

Mr. Janggel said...

Wah meriah!!!

.::c!kzUrA::. said...

mr. janggel:

huhu..mmg meriah..tu blom kendurinye lg tu.. :D