Wednesday, December 17, 2008

.::juniOr oh juniOr::.


ni gmbo junior2 aku kat polipd..kursus DSK..aku dpt email dr kengkwn aku..tak tau la nape rase sedih je tgk diorg..tak sama cm kami dl..wlaupon kami dl tak lah sebaik mane...

ni utk final project dinner..tak tau la slh sape..slh diorg ke..slh lecturer ke..nape diizinkan pakaian cmtu?mmg r kalu diikutkan hak masing2..dosa pahala sendiri tggung..tp....

mcm tak dibendung lak perkara ni..dl time kitorg..mcm2 tak leh..tp bsyukur gak sbb kitorg tak jd cmni..

so, salah siapa?erm...

dsk oh dsk..hopefully trus bsinar n tpelihara..

nota kecil: tetibe lak rindu kat dak klas aku.. DSK 04 SEKSYEN 01...miss all of u..

11 cOmmEnt:

John Doe said...

tampo je muka deme..

.::c!kzUrA::. said...

john doe:

ish..diorg kan ank org...
tak bley2...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

hmmm...budak2 zaman skang....

makin advance arr..makin berani...

~::kAziRa::~ said...

aku pon bersyukur gak sebab tak jadi seteruk tu walaupon teruk gak..eheh..

.::c!kzUrA::. said...

yanie:

tu la psl kak..memcm diorg nih..sedey2!!

.::c!kzUrA::. said...

kazira:

huhu..teruk kite lain..teruk diorg ni mmg teruk weh..

kite dl teruk2 baik org kg kate..wahaha :p

Mya said...

cikzura, awk dsk ppd tahun bila? sy pun dsk ppd gak.. 97-99. tp sure kenal encik ashri kan?

.::c!kzUrA::. said...

Mya:

hi kak..

owh dak dsk gak ke akak ni?huhu...zura dsk thn 04-06..junior2 akak je ni..

ish msti la kenal sesgt ngn en ashri tu..

.::c!kzUrA::. said...

Mya:

hi kak..

owh dak dsk gak ke akak ni?huhu...zura dsk thn 04-06..junior2 akak je ni..

ish msti la kenal sesgt ngn en ashri tu..

Anonymous said...

hehe..seb bek junior ni batch bwh sy..dorang da kena sawan agaknye..hihii..=P

~s0meone in pink~

.::c!kzUrA::. said...

someone in pink:

hi..

haah kene sawan agaknyer..hehe..