Monday, December 15, 2008

.::kenduri doa slamat::.

kan aku kate aku br je blik kg mggu lepas, pehtu jumaat aritu aku blik lg..mak nk buat kenduri doa slamat skit sempena bayie nk kawin ni..

13 dis 08
lps solat maghrib

alhamdulillah majlis bjalan lancar..org yg dtg pon agak ramai tp tak seramai slalu sbbnye kat area kg aku tu, ada la 3, 4 buah rumah lain yg kenduri gak pd waktu yg same..

menu malam tu ialah rendang itik, ikan sembilang salai masak lemak cili api, sayur cmpur, ulam2an, smbal belacan, ikan masin..menu kg gitu..

nota kecil: khamis ni aku blik kg lg!huhu

2 cOmmEnt:

deennasour said...

rendang itik?
ey, tak pernah dgr la..
sedap kah?

.::c!kzUrA::. said...

deennasour:

sedap r...tp zura tak layan sgt itik ni..ayam lgik best!! :p