Monday, April 27, 2009

.::what should i give her?::.

boleh tak korang tolong aku cari idea,
nak bagi ape untuk akak kesayangan gue sempena ari bersejarah dia..??
dia mau kawen on 30th may..
hadoi ai..aku kekeringan idea la..

8 cOmmEnt:

[ Ewan The Lagend ] said...

ala...
tu pun peningkan kepala...
ko bagi...
ko bagi...
ko bagi...

ko bagi la aku kad, nanti bleh aku g...

hak3...

takpun ko bagi je debik macam mane ko bagi kat aku dulu...

amacam? best tak idea aku?

kenet! said...

bagi je,

set cadar,

leh pkai slalu..

n it will remind her of you..

hehe..

.::c!kzUrA::. said...

ewan the lagend:

tak best!!kekeke
adiah tu khusus tuk ko je..
mane leh bg kat org lain...

nnt aku bg kad eh..
jgn ko tak dtg sudah..
nnt aku ngajuk!

.::c!kzUrA::. said...

kenet!:

set cadar?
erm akan difikirkan..
hehe..
tq!!

Snowwhite Zone said...

bagi set cadar je..

zura nanti jwb tag kat blog k an

adol said...

aku tahu bagi apa... bagi satu set katil...

.::c!kzUrA::. said...

snowwhite zone:

uik, da 2 org bg cadangan tu..eheh..

*tag?hehe..msuk dlm pending list dlu la..nnt ade ms free zura bt k.. :)

.::c!kzUrA::. said...

adol:

humang ai..
1 set katil?
erm kene pk tu..
tp akak zura br je bli set katil aritu..
ishhh.. =p