Tuesday, February 3, 2009

.::karaoke::.

kan setiap hari jumaat time breaknya lama...12.15 sampai 2.45..so we decide tuk g karaoke..
ah, gilernye keje nih..tak penah aku terjebak dalam kes nih..tapi aku terpaksa follow sebab takut lak buddyku si zira ni kempunan, dari aritu lagi dok mengigau nk karaoke n paksaan keras dari cikwawa..so aku ikutkan saja..

konon2nya cikwawa nk dengar aku nyanyi..huhu cam artis lak..yuckkk... :p

pitching ntah ke lautan mane ntah..hentam sajalah labu..1st nyanyi mesti ler bagi kat zira..sebab dia je yg beriya-iya nk karaoke kan..takkan la aku lak yg nk nyanyi dlu..da la aku memalu kucing nk nyanyi depan diorg b2 tu..zira nyanyi lagu MUH (lagu untukmu)..dia kate kalu nk lepas geram ke tension ke, kene le nyanyi lagu yg jerit2 cmtuh..lantak ko ler..

aku lak nyanyi lagu, because u luv me, bertakhta dihati ngn hanya 1 persinggahan...lagu last ni salah pilih la..hahaha..geli je nk nyanyi lagu yg mendayu2 tuh... :p

duet lak ngn zira lagu 'tentang dia'..hehe..boleh masuk af lah pasnih..kah kah kah.. :p

lokasi: ampang point
tarikh: 30 1 2009
masa: time break!



4 cOmmEnt:

Mya said...

hamboihh.. sakan karaoke nih..

btw, akak dh link awk ek..

.::c!kzUrA::. said...

mya:

hehe kak..sakan mmg sakan..
skali skala..

* nnt zura link akak lak..thanks

[yAN!e][pUTraJAya] said...

pi karoks tak hajak kak yanie eh....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

.::c!kzUrA::. said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

nnt kite p sesame eh..aritu tu juz rancangan on da spot je..

xdpt nk ajak sesape..